majjaeriksson

Söndag

Kategori: Maja

Gókväll!
 
Det är väl inte läge att dra upp vädret igen? Nej, det skippar vi. Men igår hade jag en härlig dag på landet med kärnfamiljen inklusive Verisen. Och på kvällen var det hamburgarkväll med vännerna. Det var Lovisa och Martin som bjöd in och det blev hembakade bröd och friterade halloumifries och massa gott. Men vi bestämde att det nog inte blir någon tävling den här gången och det kan väl vara skönt det kanske? Att slippa pressen och bara ses.
 
Idag har jag varit lite.... ur (de mentala) gängorna. Men just nu känns det bättre. Jag menar hur skulle det inte kunna göra det när detta händer i mitt kök just nu!?
 
 
Det vankas alltså fiskmiddag. Bortskämd är man ju.<3
 
Vi hörs nog imorgon!
 
Maja.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Nu blev jag avundsjuk🐟

    2018-06-03 | 21:27:01
  • Mormor säger:

    Och jag med🐟
    Vilken lycka att få äta abborre🍀🍀

    2018-06-04 | 00:29:42

Kommentera inlägget här: