majjaeriksson

En liten tisdagslista

Kategori: Maja

Jag är ju ett stort fan av listor. Att-handla-listor, att-göra-listor, sommarlistor, läslistor osv osv osv. Så, som en hyllning till LISTAN tänkte jag att dagen fram tills nu får sammanfattas i listform. Utan krusiduller och utsvävningar.
 
Två poddar: Konsten att vara med Clara Henry och Gustaf Jernberg och Så funkar det med Anders och Måns.
 
 
Två sysselsättningar: Förmiddagsjobb i Ekholmen och eftermiddagsplugg hemma.
 
Två goda: Smash och röda vinbär!
 
 
 
Två tankar kring livet i stort: Det här med jobb och det här med barn.
 
Två "nöjd med": Ett hemligt rim och att jag tog en sväng i Bondebacka.
 
 
Två "just nu, klockan 17:59": Hungrig och ändå lite stolt över att jag iallafall har kommit någonstans med kompletteringen.
 
Maja.

Kommentarer

  • mamma säger:

    Heja Maja☘️☘️☘️

    2018-06-20 | 20:33:06
  • Mormor säger:

    Jag gillar också listor, att pricka av på en lista är så härligt🗒🖊🍀

    2018-06-20 | 21:22:25
  • Lisa säger:

    Du glömde ju att du måste skriva ”skriv en lista” överst på listan 😜

    2018-06-20 | 21:27:06
  • Moa säger:

    Fina tankar från en fin vän! :) Maja, du är bäst!

    2018-06-21 | 10:35:44

Kommentera inlägget här: