majjaeriksson

Moster Maja

Kategori: Maja

Tjenare!
 
I måndags (när jag var på väg hem efter att ha hämtat denna bok)
 
ringde mamma och frågade om jag ville med till Nyköping. Det ville jag. Så vid 18 steg vi på pendeln.
 
Och igår, fram till 18.40, var jag i Nyköping. Det är alltid mysigt och kul att träffa Vera. Hon börjar bli en stor tjej nu.
 
 
 
Efter 18 lånade jag Lisas cykel och cyklade till stationen. Och sen åkte jag ett tåg, väntade i Norrköping i en halvtimme, åkte ett tåg till och promenerade. Och när jag kom hem var Philip hemma efter en vecka borta. Det är fint att längta och sen ses igen, man kanske skulle vara ifrån varann oftare. ;)
 
Nu på förmiddagen är det tvätt som gäller och sen får vi se om vi hittar på något. Vi är lediga tillsammans veckan ut och har eventuellt en spännande plan för helgen iallafall. :)
 
Maja.
 

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Så kul att få åka till Vera bara så där😉

    2018-07-12 | 00:23:12

Kommentera inlägget här: