majjaeriksson

Läsa, läste, läst!

Kategori: Maja

 
 
Andras döttrar av Amy Gentry. Jag vet inte varför men jag har lite svårt att komma fram till vad jag tyckte om denna bok. Baksidestexten fångade verkligen mitt intresse och den var rätt spännande, men det var någonting som gjorde att den inte blir någon fullpoängare hos mig, tyvärr. Kanske avslöjar jag för mycket om jag försöker gå in på varför så jag stannar nog där.
 
 
 
Vi faller av Anna Platt. Mmm, denna tyckte jag om. Jag gillar enkelheten i språket. Men att det samtidigt är rätt poetisk. Inte på ett pretentiöst och svårt sätt utan just enkelt. Vardagspoetiskt? Äh, jag vet inte! Några konkreta exempel och faktiska meningar från boken:
 
 
 
 
Näst ut blir nog..... J, för den ska jag hämta på bibblan idag. :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Tack för tips😉🤓📕📗🍀

    2018-07-09 | 20:49:03

Kommentera inlägget här: