majjaeriksson

Instagram i juni

Kategori: Maja

Gud vad fort juni har gått! Fast så känner man ju nästan jämt. Jag tänkte, i vanlig ordning, säga adjö till månaden genom att kolla igenom vad jag lagt upp på instagram.
 
Den 3 juni planterade jag om det som ska bli broccoli. Det har växt till sig mer nu, men något som liknar broccoli ser jag ännu inte.
 
4 juni. "Blomaffär möter ungdomsgård?"
 
Jordgubbar på nationaldagen.
 
Den 10 juni solade jag med mina tomater. Jag har rätt många på gång, men de är inte röda än.
 
11 juni mötte jag sötaste grannen i stan.
 
13 juni var det hotfulla moln över Boren.
 
15 juni flyttade vi till landet över helgen och jag knäppte en ny favoritbild.<3
 
16 juni var det kvällswok.
 
Och 17 juni kom sommarregnet.
 
19 juni visade jag avokadoplantan. Den har växt ytterligare lite nu.
 
23 juni klappade Vera katt... ;)
 
25 juni undrade jag var växten var på väg. Och det gör jag fortfarande. :P
 
26 juni levde jag bryggliv.
 
Och 27 juni firade jag fotbollsvinsten med taco!
 
Din tur juli, show me what you got!
 
Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: