majjaeriksson

Sju Nyköpingsbilder

Kategori: Maja

Hallå där och god morgon!
 
Jag tänkte visa några bilder från mitt (typ) dygn i Nyköping. :)
 
I fredags blev det tacoooo!
 
Och igår vaknade jag upp till den här vyn. Så fint!
 
Det blev lite pyjamasmys i soffan.<3
 
Och sen gjorde vi stan!
 
En riktigt fin dag var det.
 
Tycker om den här bilden. Synd att mamma förstör den lite där bakom... ;)
 
Och lördagschokladen får bli den sista bilden för den här gången.
 
Jag kan ha köpt tre saker som alla är i tre olika gröna nyanser... Det återstår att se hur det där rummet blir alltså, men på Ikeahandlarlistan har jag nu skrivit dit "En kudde som inte är grön". ;) Min plan är ju att åka dit idag och jag hade kunnat studsa upp nu och gasa iväg inom kort här, men min sambo kom hem vid fyra och ligger och snarkar bredvid mig.... Det återstår att se hur Ikeapepp han är när han väl vaknar. Annars får jag väl åka själv, för jag är för Ikeapepp för att stanna hemma. ;)
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Vilket höjdardygn! 🤗🎉❄️

    2018-01-21 | 13:19:53

Kommentera inlägget här: