majjaeriksson

Något att se fram emot

Kategori: Maja

Hej!
 
Jag tror att april kan bli en av årets mest händelserika månader. Den 8 april ska jag, lillasyster Ellen och kusin Hedda se William Spetz föreställning, 9-11 april ska jag till Borås, den 13 april fyller jag år och...
 
...19-22 april ska Philip och jag till Edinburgh!
 
 
Ja, vi bokade i förrgår (det var alltså den roligare saken som jag hintade om igår) och det känns så kul! Förra året bokade vi en vårresa till Gran Canaria precis efter nyår och i år blir det alltså en tripp till Edinburgh. Det är ju något mycket fint med att fylla tomma kalenderdagar med saker att se fram emot! Och Edinburgh verkar såå fint. Ser riktigt mycket fram emot den weekendresan. :)
 
Kul kul! Nu vill man ju nästan att våren ska komma bums! MEN på vägen dit finns det annat att se fram emot så länge - ikväll ska jag testa ett nytt recept och i helgen väntar halv-åtta-middag nummer 3 och dessutom julgransplundring hos mormor och morfar. Fina saker att halta runt till. ;)
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Härliga saker att se fram emot nu i vintermörkret🕯✌🏻✨ hoppas ditt knä mår bättre💜

    2018-01-04 | 09:56:22
  • Freja säger:

    Så härligt! Låter som ett storslaget april! 🎉🌟

    2018-01-04 | 21:29:59

Kommentera inlägget här: