majjaeriksson

Inte min månad

Kategori: Maja

God morgon.
 
Eller hos mig är den tyvärr inte så god. Lagom till knäet (typ) har läkt vaknar jag idag och är halssjuk......... Det gick så fort. Igår kväll sa jag till Philip att jag tror att jag har lite ont i halsen. Ni vet, det första lilla steget. Är det en inbillning eller är det något litet och ytterst tillfälligt? Tyvärr inget av de båda. Vid två i natt vaknade jag och då var det igen tvekan om att jag hade ont i halsen. Och så är huden så där öm ni vet. Och jag känner mig allmänt orkeslös. Fick liksom sätta mig ner nyss när jag skulle pressa en apelsin till juice. Måste ju försöka få i mig någonting. Men usch för att svälja. Och usch för min januarimånad...
 
Skicka friska tankar i riktning mot min säng tack.
 
Maja.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Många kryapådigkramar😏😍😘🌼🌺🌸

    2018-01-22 | 13:01:28
  • Mormor säger:

    Tänker på dig, kramarna var från Simba och mig💕

    2018-01-22 | 13:03:40
  • Freja säger:

    Krya på dug Maja!🌷

    2018-01-23 | 08:50:21

Kommentera inlägget här: