majjaeriksson

Fredagsgott

Kategori: Maja

God morgon!
 
Ska vi prata lite om saker som är goda att äta? Jag tycker det. Min fredag var nämligen nästan en superdag rent matmässigt.
 
Till frukost gjorde jag (föga förvånande, jag vet) den godaste smoothien på länge.
 
Till lunch blev det pannkakor. Enligt mig är den perfekta pannkakan lite frasig i kanten och så äter man den med blåbär och sirap. Mmmmmm.
 
Och på kvällen testade vi ett nytt recept - rosa fisksoppa! Enkel och riktigt god! Rekommenderar er att testa. :)
 
Jag fick pannkakssmet över efter fredagslunchen så tanken är att fixa plättbrunch idag, det kommer bli riktigt smarrigt. :)
 
Göttigöttgött!
 
Ha nu en god helg, ni också!
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Tack för recepttips! Vilken smarrig dag!😋

    2018-01-13 | 20:12:44
  • Mormor säger:

    Soppa är aldrig fel-speciellt inte fisksoppa🐟🥣

    2018-01-13 | 21:55:59

Kommentera inlägget här: