majjaeriksson

Vecka 7 hos mig

Kategori: Maja

En bild från februari 2017.
 
Nämen tjenare!
 
Igår när jag jobbade hade jag lite tid att sitta och planera och få en överblick över kommande vecka. Alltså den som har börjat idag. Jag gillar ju att ha koll och med lite jobb uppe på plugget så krävs det faktiskt en del planering för att jag ska ha just koll och för att jag ska veta vad som ska prioriteras när. Speciellt när man väljer att åka bort över en dag mitt i veckan, som jag tänker göra denna vecka. ;)
 
Så här kommer min vecka antagligen, och förhoppningsvis, se ut:
 

Måndag - Kl. 10 Q&A E-bokskursen - check!

               Förberedelse inför onsdagens seminarium

 

Tisdag - Förberedelse inför onsdagens seminarium

             Jobb i Malmslätt 14-18

             Äta en semla

 

Onsdag - Online-seminarium kl. 9

               Plugg

               Till Nyköping

 

Torsdag - Nyköpingshäng med mamma och Vera

              Åka hem

 

Fredag - Jobb i Malmslätt 10-13

              Fika med Moa!

 

Och sen är helgen öppen för vad jag känner för just då. Det känns som en bra vecka så här på förhand. Hoppas att du känner likadant inför din. :)

 

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Vilken fin vecka! Och så härligt att läsa ikapp din blogg när man varit på annat håll ett tag🤗👍🏼 Ser ut som du har det bra!👍🏼👍🏼🌟🎉

    2018-02-12 | 19:36:46
  • Moa säger:

    Vilken bra vecka! :) Jag längtar tills på fredag när jag får fredagsfika med dig :D Ha det bäst!
    KRAM

    2018-02-13 | 14:32:42
  • Mormor säger:

    Bra vecka👍🏼

    Lite avis! Att du får träffa Vera!

    Hälsa till Nyköping😀

    2018-02-14 | 00:04:36

Kommentera inlägget här: