majjaeriksson

Myslördag och jobbsöndag

Kategori: Maja

God morgon från bibblan!
 
Snart är det söndagsjobb som gäller fram till klockan 16 så ja laddar upp med lite frukost nu. Gårdagen blev som jag hade tänkt. Efter att ha sett på OS (Guld! Woho!) och diskat så promenerade jag, via två små ärenden på stan, till landet.
 

Lillasyster mötte mig efter ungefär halva vägen så sista halvan fick jag sällskap.

Och inne i "värmen" ;) fanns det mer sällskap.

Och bullar!
 
Och gos!
 
Fint! Vid cirkus tre kom Philip som hade jobbat och efter lite landethäng till så åkte vi hem. Kvällen blev också som planerat förutom att jag lyckades sätta på endast belysning och ingen värme på ugnen och det tog ungefär en timme med mat i ugnen innan jag upptäckte mitt misstag..... Men vid halv tio blev det lördagsmiddag. ;)
 
Klockan tio öppnar vi bibblan och jag hoppas att det blir en lugn dag. För vi är en man kort i arbetsstyrkan idag och dessutom är det ju söndag. Då vill man ju ha det lite lugnt.
 
Vi hörs!
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Vilken mysig lördag! :) Lycka till på jobbet idag, jag kommer förbi och pluggar lite när du jobbar sen ;)

    2018-02-11 | 11:40:43
  • Mormor säger:

    📙📔📘📗📕📚Hoppas jobbet har varit bra🍀😀

    2018-02-11 | 19:10:00

Kommentera inlägget här: