majjaeriksson

Min lördag

Kategori: Maja

 Hallå där!
 
Idag har jag tänkt på vad många olika "roller" man har och hur fint det är. Jag menar, förutom att vara "bara" Maja idag så har jag aktivt varit biblioteksassistent, vän och sambo. Jag vet inte, jag kände bara någon slags trygghet och stolthet över att vara allt det där just idag.
 
Strax efter åtta imorse var jag frukostätare. Det blev ingen lyxig lördagsfrulle idag, bara vaniljyoghurt med russin och pumpafrön och en passionsfrukt.
 
Före nio var jag på väg mot tåget. Det yrde en hel del snö omkring mig och vi som var ute var nog de som liksom var tvungna att gå ut.
 
Sen åkte jag tåg.
 
Och sen jobbade jag 10-16.
 
 
Och en liten kort sms-konversation hade jag med. Visst är Bitmojin som jag har skapat lik mig!? ;)

 
När jag hade jobbat klart promenerade jag den korta biten hem till Moa där jag blev bjuden på fika.<3
 
Och när jag kom hem lagade jag och Philip veckans nya recept. Mycket enkelt och mycket gott!
 
Nu blir det soffläge och imorgon är det jobb som gäller 10-16 igen och vad som händer mer återstår att se. :)
 
Hoppas att du har en fin helg!
 
Maja.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Låter som BRA dag💚

    2018-02-03 | 23:02:19
  • Moa säger:

    Tack bästa Maja för en mysig fikastund. Vi ses snart igen :)
    KRAMAR

    2018-02-04 | 11:33:30

Kommentera inlägget här: