majjaeriksson

Hej februari!

Kategori: Maja

Gomorron!
 
Ja, nu har vi sagt hejdå till januari. Det känns bra. På ett sätt känns det som att årets första månad var ganska händelserik, men samtidigt känns det som att jag har stått på ett tuggat tuggummi och stampat/försökt stampa.
 
På instagram har jag under månaden lagt upp följande guldklimpar:
 
Den sjätte januari åt vi frukost i sängen. För Philip var förkyld och mitt knä var ganska nysytt.
 
Den åttonde januari kunde jag komma igång på riktigt med dagliga promenader.
 
Den trettonde januari fixade jag helgbrunch.
 
Och den fjortonde januari hade Maja i hyllan det lite trångt.
 
Den tjugonde januari var jag i Nyköping och drack varm choklad.
 
Den tjugofjärde januari planterade jag om.
 
Den tjugoåttonde januari gosade jag med Kaktus.
 
Och igår, den trettioförsta januari, visade jag upp min gula vägg som jag är mycket nöjd med.
 
Nu välkomnar jag februari med öppna armar!
 
Hoppas att just du får en bra dag och månad. :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Det ser ju ut som att januari har varit en riktig höjdarmånad! 🤗🌷❄️🎉🌟

    2018-02-02 | 21:26:17

Kommentera inlägget här: