majjaeriksson

Fredag

Kategori: Maja

Det är fredag och högst upp på handlarlistan står Ben&Jerrys. Jag pluggar idag och jobbar i helgen och Philip är samtidigt ledig i fyra dagar... Det är inte bra för min redan låga koncentrationsförmåga. En del av mig ser dock fram emot att jobba imorgon. Verkligen. Att jobba är lättare än att plugga. Jag känner verkligen så nu. Det är mer givande. Roligare. Mer utvecklande. Viktigare. Men jag ska ta mig igenom plugget. Det gör jag. Med glass i magen och positiva tankar. En sak i taget. Ett steg fram. Få gjort. Checka av. Sitt inte och stirra i tomma intet.
 
Imorgon tänker jag att jag ska dokumentera lite av min lördag och så kikar jag in här på kvällen och lämnar en liten rapport. Förutom jobb och tågresor blir det fika hos Moa. Det om något muntrar ju upp. Vi hörs då!
 
Trevlig helg! :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Välkommen imorgon och hoppas du har en trevlig fredagskväll!! :)
    KRAM

    2018-02-02 | 18:44:10
  • Mormor säger:

    Klart du klarar det👍🏼 Litet pausar då och då och så på igen😘

    2018-02-03 | 00:08:22

Kommentera inlägget här: