majjaeriksson

Bra lunch

Kategori: Maja

Imorse när klockan ringde vid halv åtta kände jag bara nee, kan inte jag få ha en söndag? Men nej, lite måndag var det tvunget att bli för jag hade chattmöte med några klasskompisar på grund av grupparbete. Och tro't eller ej, men det var faktiskt ganska uppmuntrande. Grupparbeten är, historiskt sett, VERKLIGEN inget jag har uppskattat, men det här kändes så bra. Vi fick igång en mycket bra diskussion, fick många intressanta tankar på pränt och planerade väl så vi har goda chanser att få ihop det till inlämningen på fredag. Topp!
 
Och sen blev det lite söndag ändå. För jag och Philip for till Varamon för att äta äggmacka och dricka varm choklad till lunch. Bildbevis:
 
 
 
Tjena!
 
Vid Kärsbyån slog vi oss ner för lunch.
 
Och sen avslutade vi kalaset med barkbåtsrace. Som jag vann utklassande stort.
 
Och sen fick han bråttom hem. ;)
 
Nu... ska jag försöka få lite mer måndagsgöra gjort. Lite iallafall. :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Vilken toppenlunch!

    2018-02-05 | 22:28:30
  • Mormor säger:

    Bra val av frukostställe👍🏼☀️🍳🥛☕️

    2018-02-06 | 00:05:41
  • Mormor säger:

    Lunchställe menar jag förstås🥪

    2018-02-06 | 00:07:11

Kommentera inlägget här: