majjaeriksson

Helgen i bilder

Kategori: Maja

Lördagfrukot. Varm choklad, ostmacka färsk från mackjärn och ett kokt ägg.
(null)

Nu är det julefrid hörrni.... ;)

(null)

Få saker gör mig så irriterad (och vissa dagar rent förbannad) som julstjärnor som inte vill hänga rakt. *djupandas*

Häromdagen såg jag en kalender att ta till om man inte bara vill äta choklad varje dag utan också känner att man behöver landa och just djupandas lite. Kolla:
(null)

Det blev lite lördagspyssel, både hemma och på landet. Bujo-pyssel utanför bujon är okej, tänker jag. ;)
(null)

(null)

(null)

På landet bakade jag också saffransbullar. Mycket lättare att få goda och saftiga än lussekatter tycker jag.
(null)

(null)

Och när jag skulle sova ville en katt sova med mig. Den lyckan!<3 Speciellt när det är den mindre gosvilliga av de två.
(null)

Och imorse vaknade jag alltså på landet. I mitt gamla rum. Landet är ju framförallt bättre än stan när det är gråväder.
(null)

Brasa och skidor. På landet var allt som vanligt.
(null)

Jag tog med mig mossa hem från landet och det fick bli samma ljusstaksupplägg som förra året. 
(null)

Och i eftermiddag har jag varit i Hästholmen hos Freja tillsammans med Moa. Vi har bujo-pysslat och fikat. Så mysigt! Det gör vi om!<3
(null)

Mysig helg!

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Tack för igår, det var minsann roligt o mysigt! Vilken fin helg, ha en bra vecka nu! ✨

    2018-12-03 | 09:34:55

Kommentera inlägget här: