majjaeriksson

Fredagspepp!

Kategori: Maja

God fredag på er!
 
Jag sitter här i soffan med datorn i knäet och Musikhjälpen på tvn och känner mig rätt pepp. När jag bläddrade i min kalender slogs jag av att jag från och med onsdag klockan 16 kan ta lite julledigt från plugget. Och även fast jag har en del kvar att göra fram tills dess så känner jag redan en lättnad, jag är verkligen på sluttampen av den här terminen nu och det känns SÅ OTROLIGT BRA. Jag ser ÄNTLIGEN ljuset i tunneln. :)
 
Vad händer i helgen då?
Jo, jag ska faktiskt jobba lite. Mellan 11 och 15 både lördag och söndag, men det känns helt okej faktiskt. Efter jobbet imorgon ska vi nämligen klä oss en gran tänkte vi. Vi bestämde faktiskt idag att vi ska köpa oss en i år då vi ändå inte kommer ha möjlighet att leta i skogen när det finns dagsljus. Så det blir julgransklädning, upp med tomtar och så lite julgodisverkstad här hemma i helgen. Jultröjan och julmusiken ska på och det känns riktigt mysigt!
 
Förra årets lilla gran:
 
Jag ber att få återkomma med lite färska bilder från morgondagens julmys. :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Så härligt med gran! Julen kommer närmare!🎄🤩

    2018-12-14 | 22:03:53

Kommentera inlägget här: