majjaeriksson

Utflykt söderut

Kategori: Maja

Gókväll!

Idag har jag varit på utflykt med mormor Maud, lillasyster Ellen och kusin Hedda. Vi träffades utanför mormors hus vid 10 i förmiddags och vid 19 skiljdes vi åt på samma ställe. Vi har varit i Jönköping och i Gränna. Och i Naturhuset i Uppgränna! Jag kan verkligen rekommendera ett besök där. 

Kolla bara:
(null)
(null)
(null)
(null)

Vi tog en förmiddagsfika där. Mormor drack kaffe och åt kaka och vi ungdomar åt glass i kopp.
(null)

Två små bilder från Jönköping. Min lunch - en poké bowl och en svalkande glass!
(null)

(null)

Och en från Gränna!
(null)

Förutom lite gottigheter från Gränna fick jag med mig tre saker hem. En t-shirt som jag ska ha till min hängsleklänning, en veckoplanerare och en kylväska i perfekt storlek. Nöjd!
(null)

Tack släktingar för en trevlig dag! :)

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Vilken härlig dag! 🌸☀️

    2018-08-03 | 20:38:10
  • Mormor säger:

    Tack själv för en härlig dag😍😀☀️

    2018-08-04 | 18:23:23

Kommentera inlägget här: