majjaeriksson

Pysselprojekt!

Kategori: Maja

Jag går ju igång på pysselprojekt alltså. Att komma på något att göra och sen bara försvinna in i det ett tag. Gó känsla.

Idag har jag påbörjat två pysselprojekt i vårt vardagsrum. :)

I två år har vi haft en påfågel på väggen och jag tycker om den, men nu tycker jag att det börjar bli dags för något nytt.
(null)

Så jag tänker mig en typ tavelvägg. Har börjat prova mig fram på golvet lite.
(null)
(null) (null)

Vi får väl se när jag har fått till det och upp det. Bredvid påfågeln och soffan står också en lampa och även den tänkte jag pyssla om. Nyss såg den ut så här:
(null)

Men nu tänker jag att det är dags för lite nya färger. Jag ska bara hitta limpistolen...
(null)

Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Såå kul att få följa ditt projekt🍀😀

    2018-08-12 | 20:32:34
  • Freja säger:

    Så himla gött o dra igång lite pyssel att försvinna iväg i en stund!🤩✨

    2018-08-15 | 19:50:07

Kommentera inlägget här: