majjaeriksson

Positivt besked

Kategori: Maja

Hej från min långa lunchrast!

Den där kämpiga veckan, som ni fick se schemat inför igår, är igång. Idag fick jag också frågan om jag kunde komma en timme tidigare tisdag och onsdag, då det är mycket böcker som ska upp i hyllorna, så det blir långa dagar. Men det klarar jag!

Idag fick jag ett positivt besked, som gjorde hela mig lite lättare. Sista plugguppgiften/kompletteringen har äntligen blivit rättad och min gick igenom! Det trodde jag inte att den skulle! Så nu ligger jag i fas, har klarat av allt jag ska ha klarat av och har hela fyra veckor pluggledigt kvar! Härliga tider. Är så stolt över mig själv! Plötsligt blir man ju lite mer pepp på sista pluggåret och hösten i allmänhet. 

Men jag ska nog bada några gånger till först.

Maja.


Kommentarer

  • Mormor säger:

    Härligt Maja och grattis👏🏻
    Vilken vecka så mycket jobb😅
    Men det klara du🍀
    En vecka går ju sååå fort😉

    2018-08-06 | 19:33:19
  • Mamma säger:

    🥣🚊📚📚🥗📚📚📚🚊🏊🏼‍♂️🏊🏼‍♂️🍲✨veckans schema👍🏾

    2018-08-06 | 20:22:35

Kommentera inlägget här: