majjaeriksson

Läsning pågår

Kategori: Maja

Hej från bibblan!
 
Just i detta nu läser jag inte, men jag lånade en ny bok nyss. Och i om med det närmar jag mig slutet på min läsutmaning. Jag lånade T nu och sen har jag bara X och Ä kvar! :) Jag funderar redan på om jag ska ge mig själv någon läsutmaning nästa år eller om jag bara ska läsa på fritt då....
 
Boken jag nyss lånade heter 30 dejter på 30 dagar och är skriven av Sarah Title. På adlibris står det så här om den:
 

Visst låter den lite småmysig!? :)
 
Läser du något bra nu?
 
Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Låter häftigt att läsa för en bibliotekarie 📕📗😉
    Läser just nu Professor Wille Vingmutter, privatdetektiv. Jag tycker GW skriver på ett bra sätt- man ”hör” honom hela tiden🤔

    2018-08-27 | 01:13:50

Kommentera inlägget här: