majjaeriksson

O och R - check!

Kategori: Maja

Hej!
 
Nu har jag läst igen. En tjockare bok som tog sin tid och en tunnare som jag läste ut på en kväll (igår).
 
Den förstnämnda var Karthago av Joyce Carol Oates. Jag har inte läst något av henne förut och tyckte att det var dags. Och jag skulle nog faktiskt rekommendera denna. Jag tyckte att den var lite långdragen emellanåt, men trots cirka 500 sidor lyckades den hålla mitt intresse vid liv hela vägen och det är minsann inte dåligt.
 
 
Boken som jag läste igår var Harungen av Ina Rosvall. Den var poetisk och ganska skum, men liksom lugn på något vis och därmed behaglig att läsa. Läsvärd den också, tyckte jag.
 
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Tack för boktips! 📚

    2018-04-28 | 20:02:14
  • Mormor säger:

    Tack för tipsen📕📙😍

    2018-04-28 | 23:28:05

Kommentera inlägget här: