majjaeriksson

Instagram i April

Kategori: Maja

Hej och god förmiddag!
 
Det är dags att vinka hejdå till april genom att kika igenom mina instagrambilder från månaden. Jag har varit aktiv och lagt upp mycket fint denna månad.
 
Jag började månaden med lite boktitelpoesi - Stanna hos mig, Sidonie och Nathalie, det finns annan frukt än apelsiner. Jag följer både boktitelpoesi-kontot och den hashtagen på instagram och tycker att det är inspirerande. Kanske får jag till en ny mening snart. :)
 
Den andra april var det fint kvällsljus hemma. Jag undrar om jag någonsin kommer sluta bli glad över sånt? Hoppas inte!
 
Den femte april regnade det, men jag tyckte faktiskt att det var rätt härligt. Hellre regn än snö liksom. ;)
 
Den sjunde planterade jag om tomatplantor. Vad små dom var då!
 
Den åttonde fick jag syn på något grönt där jag planterat bonsaiträdfrön som jag fick av Ellen i Asienpresent. Dom har också växt mer nu. Jag får nog ta och göra ett stort växtinlägg i veckan tror jag. :)
 
Blåsippor på min födelsedag den trettonde.
 
Och ett tolv timmar gammalt lamm den fjortonde.
 
Sen var vi ju i Edinburgh nittonde till tjugoandra och då la jag självklart upp några bilder om dagen. ;)
 
 
 
 
 
 
Och när vi kommit hem den tjugotredje verkade tomaterna ha haft det bra utan mig. Jag hade blandade känslor inför det... ;)
 
Den tjugofemte gosade jag med lamm. Här är jag och Sixten, ett av fjorton(!) lamm i år!<3
 
Den tjugosjunde upplevde jag både ösregn och strålande sol under ett kort besök på landet. Och dessutom inte mindre än två regnbågar!
 
Och igår, den tjugonionde, var det ju barkbåtsrace i Kärsby!
 
Vilka fina aprilglimtar, visst? Undra vad maj har att bjuda på!
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Vilken fin aprilmånad! Glad Valborg idag!🔥😎

    2018-04-30 | 13:31:22
  • Mormor säger:

    Önskar dig en riktigt skön första maj och även resten av månaden🍀☀️📘🏃🏻‍♀️

    2018-05-01 | 00:18:45
  • Mormor säger:

    Önskar dig en riktigt skön första maj och även resten av månaden🍀☀️📘🏃🏻‍♀️

    2018-05-01 | 00:18:47
  • Mamma säger:

    👍🏾för din aprilmånad🍀

    2018-05-01 | 10:10:53

Kommentera inlägget här: