majjaeriksson

Igår och denna vecka

Kategori: Maja

God morgon!
 
Jag känner mig... överkörd. Såå trött. Men det struntar vi i nu. Jag är ju faktiskt uppe.
 
Igår efter klockan tre gick jag ut på solvarm asfalt. Igår måste ju varit den varmaste dagen hittills. Så himla himla skönt. Och här vill jag passa på att tacka mormor/mitt största bloggfan för mina skor och väskan innan jag forsätter. :)
 
Vid tåget träffade jag lillasyster Ellen och kusin Hedda och vi for in till Linköping. Först åt vi på en restaurang som heter 1854. Vi är lite tråkiga och vill ha tre hamburgare och tre cola, sa jag, till servitören. Och så åt vi. Det smakade mycket bra och vi blev mer än mätta.
 
Och vid cirkus halv sex promenerade vi till Konsert och Kongress för att se William Spetz föreställning Mormor, jag veta tt du är i himlen, men har du tid en timme? Han var mycket duktig. Han var sig själv och berättade fint, han klädde ut sig och var rolig, det visades filmklipp från när han var liten och han avslutade föreställningen med att sjunga fint. Vi var en mycket nöjd trio när vi gick mot tåget. Och allra längst fram hade vi suttit. Fast lite på kanten.
 
Och vi konstaterade att sånt där borde vi göra oftare. :)
 
Nu är det ny vecka och mina planer ser ut som följer:
 
Måndag: Hemmaplugg. Gómackemiddag med mina och Philips föräldrar ikväll klockan 19.
Tisdag: Plugg på fömiddagen. Kvällspasset på Hb 16-20.
Onsdag: Plugg.
Torsdag: Hb-pass 10-13. Eftermiddagsplugg.
Fredag: Födelsedag och ledig dag. Philip är också ledig så jag tänker mig att vi ska ha en mysig dag tillsammans. Vet inte vad vi ska hitta på än dock.
Lördag och söndag: Jobba 10-16.
 
Så så ser det ut. Gott och blandat. Vi hörs i veckan!
 
Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Roligt att skor och väska passar👞👜
    Kul att få recension från Williams föreställning👵🏻
    Det blir nog en jättebra vecka!

    Med en bra födelsedag🎉


    2018-04-09 | 11:45:57

Kommentera inlägget här: