majjaeriksson

Stolt och trött

Kategori: Maja

Hej på lördagen!
 
I torsdagskväll kom mamma till Borås. Kul att se något bekant efter fyra dagar med nytt nytt nytt nytt. Hon anlände halv nio på kvällen så vi började med att äta på Olearys som låg i stationshuset.
 
Och sen promenerade vi i cirka en halvtimme till vandrarhemmet. Nästa dag, alltså igår fredag, var jag i skolan 9-14 och sen var det äntligen över. Missförstå mig rätt, veckan har varit bra, men det blev mycket information på än och samma gång och intensiva dagar.
 
Klockan 14 mötte jag upp mamma och vi skrotade omkring i Borås stad. Kul för mig, som nästa bara gått mellan skolan och vandrarhemmet de andra dagarna.
 
 
Så småningom hamnade vi i stationshuset igen, men denna gång på Espresso House.
 
Vid halv nio var vi hemma i Motala. Jag somnade tydligen uppepå sängen med morgonrocken på före klockan 22 och klockan 5 på morgonen vaknade jag alldeles förvirrad. Och sen somnde jag om och vaknade igen vid 9.
 
Och för någon timme sen kände jag mig ungefär så här:
 
Trött alltså. Och det gör jag forfarande. Men är det museijobb som gäller så är det...
 
Jag är iallfall nöjd och stolt över mig själv efter veckan i Borås. Just nu är det väldigt mycket information som försöker samsas där uppe i skallen, men jag hoppas att jag ska kunna reda ut det och nu ta en sak i taget i min egna takt.
 
Trevlig helg!
 
Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Du har all anledning i världen att vara stolt👍🏼
    Lycka till i fortsättningen och ha en bra helg- med jobb och vila😀😍💕

    2017-09-16 | 11:44:10
  • Mamma säger:

    Tack för att du fixade en liten semestertripp åt mej🍀

    2017-09-16 | 15:59:06

Kommentera inlägget här: