majjaeriksson

En söndagig söndag

Kategori: Maja

Hej!
 
Ja, denna söndag har varit, och är, väldigt söndagig.
 
Vi sov tills vi vaknade och sen blev det scones.
 
Sen åkte vi och slängde lite skräp och så blev det en promenad i Maxiskogen på det.
 
Vi hittade precis lagom med svamp till en person. Till mig alltså. Jag är ju svampätaren här hemma.
 
Och Philip är ju fiskaren vilket innebär att vi alldeles nyss åt en regnbåge som han drog upp igår. 10/10.
 
Imorgon åker jag till Borås. Klockan 7 går bussen från Mjölby och sen går jag direkt till högskolan i Borås och är där till kanske 17 och sen ska jag promenera till vandrarhemmet som jag ska bo på till fredag. Så nästa gång jag lämnar en liten rapport är jag antagligen på ett vandrarhem i Borås. Det ska bli spännande - kul att se en ny stad och träffa programkamrater och lite mysigt ändå att sova på vandrarhem själv... Hoppas jag! Håll tummarna för mig.
 
Maja.
 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    ✊🏼✊🏼

    2017-09-10 | 19:12:05
  • Mormor säger:

    Lycka till📚🍀💕

    2017-09-11 | 19:08:57
  • Freja säger:

    Vilket finkäk!👌🏼🐟🍄 Lucka till i borås!🍀

    2017-09-11 | 19:13:02

Kommentera inlägget här: