majjaeriksson

En familjehelg

Kategori: Maja

God kväll!
 
Denna helg har varit en riktig familjehelg och jag har fångat en hel del fina glimtar med telefonen.
 
I fredags var det kräftskiva på landet. Jag och Kaktus var ivrigast till bords. ;)
 
Riktigt gött var det!
 
Igår vid nio hämtade mamma mig och vi åkte till Nyköping för att hänga med Lisa och Vera. Kul att se deras nya boning också. Och mycket bus blev det!
 
Vera och jag stod för fredagspizzan...
 
...vi blev lite mjöliga, men pizzan blev god.
 
Idag hängde vi i stallet.
 
Och jag fick måla lite. Tänkte för en stund att man kanske skulle bli målare, så tillfredsställande att täcka ytor med färg.
 
Jag tycker om att vara din moster.<3
 
Fin helg!
 
Återkommer nog imorgon med ett litet bladdrigt det-här-händer-i-veckan-inlägg tror jag. :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Vilken fantastisk helg med fantastiska Vera!💕

    2017-09-24 | 20:54:54
  • Lisa säger:

    Tack för en härlig helg o välkommen tillbaka 😊

    2017-09-24 | 21:38:42
  • Moa säger:

    Ser ut som att du haft en toppenhelg, vad mysigt! Hoppas vi ses i veckan :))

    2017-09-25 | 14:07:25
  • Mormor säger:

    En helg kan inte bli så mycket bättre👍🏼😀😍🦂☀️🌞😸👶🏻

    2017-09-25 | 15:07:50
  • Faster säger:

    Åhhh vilken helg🍂🍁💕o va mysigt hos Lisa o Vera ni har haft. Tack att du bloggar Maja😘

    2017-09-26 | 13:03:58

Kommentera inlägget här: