majjaeriksson

I backspegeln: plugg!

Kategori: Maja

Hej!
 
Måndagen blev som en söndag och igår jobbade jag 14 till 19, men idag och imorgon är det plugg som gäller. På facebook finns det en funktion som kallas 'Den här dagen', där kan man se vad som hände på ens facebook just den här dagen tidigare år, vilka man blev vänner med och vad man själv skrev. Nu mera använder jag bara facebook för att slentrianmässigt scrolla igenom flödet och för att mitt plugg har en grupp där som vi använder rätt flitigt, men förr skrev jag visst saker ibland. Med varierad intressantgrad, minst sagt...(Precis som blogginläggen då ;))
 
Något jag har slagits av är hur mycket jag har pluggat genom åren. År 2016 måste väl varit det enda året utan plugg sen jag började i sexårs? SJUKT JU!? Det är ju helt klart dags att "bli något". ;)
 
Det återstår att se hur det går med plugget just idag. Idag för sju år sedan gick det visst jättebra:
 
 
Igår för fem år sedan var det lite sämre med den saken...
 
Om jag hamnar någonstans där emellan idag så blir jag nöjd. ;)
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Vilka bra pluggtankar! 😆

    2017-11-08 | 22:09:27

Kommentera inlägget här: