majjaeriksson

Söndagsmys och tre veckoplaner

Kategori: Maja

Hej!
 
Jag tog majbilden i Bondebackaprojektet idag och nu äntligen har det hänt grejer.
 
Så här har det ju sett ut tidigare:
 
April:
 
Och så idag:
 
Härligt, eller hur!?
 
Något annat härligt var frukostmiddagen jag fixade nyss. Jag ÄLSKAR att fixa en sån där lite extra god frukostmiddag. Som att baka bröd och mixa smoothie till exempel. Så gott gott gott gott!
 
Och ännu lite bättre kan det nog bli för jag tänkte avsluta dagen/helgen/veckan med att slänga ihop en rabarberpaj. Vi har ju rabarber vid husknuten och det tänker jag inte vara sen att utnyttja. :)
 
Söndagsmys!
 
I veckan som kommer ser jag fram emot följande tre planer:
- Restaurang- och biodejt med Philip i Linköping på tisdag.
- Hemlig överraskning med mormor och andra släktingar på onsdag kväll.
- Veckans lediga dag på torsdag.
 
Jag berättar nog om alltsammans på bloggen sååå vi hörs! :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vilken frukost!!!! Och veckan ser kanon ut!!!!

    2017-05-14 | 21:41:13
  • Freja säger:

    Vilken härlig majbild! Äntligen vår!!🌱🌸🌳

    2017-05-15 | 16:27:06
  • Faster säger:

    Underbart Maja!! Vilken mysig blandad vecka av allt👍Sånt gillar jag också!!

    2017-05-16 | 15:58:13

Kommentera inlägget här: