majjaeriksson

Picknick i Vadstena

Kategori: Maja

Godmorgon fredag!
 
Jag är cirka 100% opepp på att återigen jobba fredagkväll och helg. Det känns bara segt och ja, inte kul bara. Och det är väl okej att känna så. För min egen skull ska jag dock försöka göra det bästa av situationen. Och det bästa just nu är att kika tillbaka på kvällen igår.
 
Jag överraskade Philip genom att dyka upp på hans jobb i Vadstena med picknick i ryggsäcken. Tack mamma och Ellen för skjuts och sällskap innan Philip slutade.
 
Jag känner mig inte jätteskrivig så jag tänker att vi kör en bildbomb bara. Det var en himla fin kväll.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Trevlig helg!
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Ni är ena riktiga livsmjutare ni! Så härligt! 🌸

    2017-05-19 | 09:58:22
  • Mormor säger:

    Så härliga bilder- så fint ni har det👍🏼😀🌞🐟
    Kram💕

    2017-05-20 | 12:37:13
  • Mormor säger:

    Så härliga bilder- så fint ni har det👍🏼😀🌞🐟
    Kram💕

    2017-05-20 | 12:37:41

Kommentera inlägget här: