majjaeriksson

Häng med till stranden

Kategori: Maja

Heeeej! Vi är hemma! Igårkväll vid 22 landade vi i Sverige efter en skön vecka på Gran Canaria. Först hade jag tänkt blogga om varje dag, men det blir nog lite tjatigt och inte så bra, så istället blir det kanske några stycken inlägg med kanske lite platstema?
 
Vi bodde i Puerto Rico och mellan Puerto Rico och den finaste stranden, Playa de Amadores, var det en promenad på en kilometer. Det blev så att vi gick där några gånger för promenaden var så fin och målet var så fint. Jag ska nu visa lite bilder som alltså är från olika dagar, därav klädbytena. ;)
 
Hitåt ska vi, häng på!
 
Glad mupp bland kaktusar. Alltså hur coola är kaktusar? Och hur många olika sorter finns det?
 
Det finaste med Gran Canaria tycker jag är kontrasten mellan allt det torra/bergiga/ökeniga och all växtlighet.
 
 
Man promenerar alltså längs havet med varma vindar från Atlanten som sällskap.
 
Ser ni ödlan?
 
Just längs den här promenaden fanns det gott om dom.
 
Ni ser väl hur mäktigt det är? Jag älskar hur vattnet är så där exotiskt turkost.
 
 
Och här är alltså målet - Playa de Amadores. :)
 
Imorgon ska jag visa er en annan fin plats! :)
 
Maja.

Kommentarer

  • mamma säger:

    Underbart🌵🌺🦎🌞🌞🌞

    2017-05-07 | 20:20:43
  • Freja säger:

    Välkommen hem och så fint ni ser ut att ha haft det! Ser fram mot fler semesterbilder!! 🏖

    2017-05-07 | 20:57:08
  • Mormor säger:

    Välkomna hem😀 Så fint det är- vilka underbara bilder🌴🌞😎🌺🌸🌵

    2017-05-07 | 23:26:21
  • Faster säger:

    Åh va härligt det ser ut!!

    2017-05-08 | 14:39:03

Kommentera inlägget här: