majjaeriksson

Telefonbilder vecka 9

Kategori: Maja

Jag tänker att rubriken säger det som behöver sägas så vi kör igång.
 
En måndagspromenad.
 
 
En stel person åker hiss med böcker tisdag kväll.
 
Torsdagsljuset.
 
I torsdags firade jag och Philip vår treårsdag med att bland annat äta en riktig klassiker till förrätt.
 
I fredags hade jag en tre timmar lång lunchrast så jag passade på att promenera. Trots regn.
 
När klockan närmade sig åtta och stängning tog jag till lite energipåfyllning/tidsfördriv.
 
Och när jag kom hem efter nio fick jag tulpaner!
 
Lördagsfrukosten bestod främst av äppelscones<3<3<3
 
Och lunchen, på landet, var inte så dum den heller. ;)
 
Och inte söndagsmiddagen som vi åt alldeles nyss heller. taco is good. so good.
 
Och nu ligger jag här i en för dagen nybäddad säng. Jag kanske får ta tillbaka det där med att sovrummet inte är så färgsprakande? ;)
 
Maja.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Varierande vecka💚

    2017-03-05 | 22:55:26
  • Freja säger:

    Vilken fin vecka! Hoppas den här blir lika bra!😊👍🏼

    2017-03-06 | 19:46:42
  • Mormor säger:

    Roligt att få följa dig en vecka-dessutom en mycket bra vecka🌿🌱🍀

    2017-03-07 | 00:47:36

Kommentera inlägget här: