majjaeriksson

Tandläkarbesök och kvällsjobb

Kategori: Maja

Visst låter det som jag har en helt underbar fredag framför mig? Usch, tandläkarbesöket ger mig verkligen ångest. Jag är ingen mästerborstare (finns det något tråkigare än att borsta tänderna?) och jag har inte varit där på flera år och så ska jag ligga där bakåtlutad i den där fruktansvärda belysningen och... usch! Dessutom verkar det som att cykelturen dit kommer bli i regn... MEN jag har varit duktig och bokat en tid och jag ska dit och jag kommer överleva. Och torka. Sen blir det jobb som sagt, innan jag tar ledig helg!
 
Vi kör tre små växtnyheter för att hålla den positiva känslan uppe nu.
 
Igår var Philip och jag på Lidl där vi bland annat köpte en liten kaktus och en blomtrappa! Hoppas vi får plats på balkongen! Och just det, den svarta ytan högst upp är griffeltavla så har ni något förslag på vad vi kan skriva där så låt mig veta. På bilden på kartongen hade de skrivit "garden" men det känns ju varken kul eller passande när den ska stå på en balkong. Det får väl bli "balcony"? Haha, nej.
 
Och nu över till.... Krassen! :D
 
Trevlig helg!
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Så fint! Och jag gillar att ni shoppar balkongsaker= snart är balkonglivet här igen!😄🌸🦋😊

    2017-03-10 | 20:12:04
  • Mamma säger:

    Bara att tänka på krassens växtkraft ger extra energi🌱🌱🌱🌱

    2017-03-10 | 22:46:40
  • Mormor säger:

    Vilken jättefin blomtrappa👍🏼🌺🌷🌱🍀🌵🌸

    2017-03-11 | 00:12:27
  • Faster säger:

    Åh vilken fin blom/växt trappa !! Grönt är skönt !! Kan det stå på tavlan el växtkraft😊

    2017-03-15 | 08:28:06

Kommentera inlägget här: