majjaeriksson

Stormen före lugnet

Kategori: Maja

Hej!
 
Det är måndag och det är fyra dagar ledigt. Yeah! Gött. Jag vet inte alls vad jag ska hitta på idag utan planen är att ta det lite som det kommer och bara glida med och göra det jag känner för.
 
Igår kväll tog jag och Philip en tur till Råssnäs. Och jäklar vad det friskade i. Det blåste så där så att man tror att man ska få något i huvudet och kläderna liksom vände sig ut och in. Man blev omruskad. Det var härligt. Jag gillar sånt.
 
 
In action! Fötterna blev lite blöta, men det gjorde inget...
 
...för (instagram)resultatet blev fint. ;)
 
 
 
Man gillar ju kombinationen sol - moln - blå himmel - storm.
 
Hmm, ska jag nu göra frukost? Ligga kvar å läsa bok? Eller till och med somna om? Nej, det blir nog frukost ändå.
 
Vi hörs vidare i veckan! :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Storm är fint!🌊 Hoppas du får sköna lediga dagar Maja!🌸🍓

    2017-06-26 | 10:39:18
  • Mormor säger:

    Sååå fina bilder! Det är verkligen effektfullt med blåst, sol och moln☀️🌧🌊

    2017-06-26 | 22:37:04
  • Faster säger:

    Wow vilka läckra bilder 👍

    2017-06-27 | 16:37:23

Kommentera inlägget här: