majjaeriksson

Hur skön söndag?

Kategori: Maja

Svaret på den ofullständiga frågan är: Jätteskön!
 
Vi har nyligen sovit en timme efter att ha ställt timern på 36 minuter. Ett mysterium bara det. ;)
 
Tidigare var Philip och jag en sväng vid Kärsbyån där vi konstaterade hur exotiskt och regnskogsigt det kändes och bevittnade en andfamilj som kämpade sig uppströms.
 
Vi gick nerströms till Vättern vi.
 
Innan det var vi i Tokanäset. Igår var jag nämligen på kalas och då sa mormor att det var riktigt lågt vatten i Toka och då blev jag nyfiken. Så idag for vi dit. Gamla bryggan.<3
 
Vi gick runt udden.
 
Åt lunch, andades, kastade platta stenar och hade det riktigt behagligt.
 
Jag fick blommor.<3
 
Här är den lilla badplatsen. Det VAR riktigt lågt vatten. Märkligt hur annorlunda en plats kan bli när vatten försvinner. Så mycket stenar som tittade upp och bryggorna hängde i luften.
 
I förmiddags, innan vi tog en liten roadtrip, checkade jag läget med växterna här hemma (som jag gör varje dag) och vet ni vad? Vi har fått en liten chilifrukt. Gullig va?
 
Och jag läste också lite.
 
Och åt gó frulle. Skålen med smoothie i fick jag av moster Sussie igår. Tror aldrig jag matchat så fint på frukostbrickan. :)
 
En jätteskön söndag helt enkelt. Tack för det.
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Så fint du har det i livet Maja! 🍀

    2017-06-04 | 19:24:25
  • Mormor säger:

    Riktigt bra söndag👍🏼👍🏼☘️🌸🌮

    2017-06-05 | 23:37:58

Kommentera inlägget här: