majjaeriksson

Ladugård, katt och guldfisk

Kategori: Maja

Gomorron! Jag påbörjade det här inlägget igårkväll. Men huvudet dunkade av värk så jag stängde ner och gick och la mig. Somnade ifrån ett youtube-klipp och borstade aldrig tänderna. Men nu är jag uppe igen.
 
Igår var frukosten fin och god.
 
Och blombordet städades bort. Katterna kommer högre och högre upp och jag börjar bli orolig för trängseln i fönstren. Jag har liksom inte planerat för kattplats där...
 
Igår var det lite sämre väder, men en utflykt behövdes så vi tog bilen...
 
 ... till Ladugård 206. Där åt vi söndagsbrunch-buffé som innehöll allt man kunde tänka sig. Mycket fräscht och gott och trevligt!
 
På hemvägen stannade vi till vid en liten loppisbod. Inget fynd dock.
 
Eller jo, det där fältet var nog ett litet fynd ändå. Synd att vallmosar dör så fort man tar in dem.
 
Sen åkte vi hem till kissarna igen. På förmiddagen kom Philips föräldrar och hälsade på dem och på kvällen kom Lovisa och Martin förbi.
 
Och sen kom huvudvärken. Det blev tillfälligt lite bättre av en liten kvällspromenad. Att gå till kyrkogården och hälsa på en liten guldfisk i en damm har blivit standradpromenaden. Haha.
 
Sen la jag huvudet stillastilla på en kudde och slocknade.
 
Nu är det en ny dag och jag vet inte vad jag ska hitta på... Kanske en liten cykeltur?
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Hoppas du mår bättre nu finaste Maja!!
    Katterna är såå fina!! <3

    2017-07-17 | 10:19:14
  • Freja säger:

    Härlig dag! (Minus huvudvärk dårå...😥)

    2017-07-17 | 19:58:41
  • Mormor säger:

    Du kan då få till en bra dag trots huvudvärk👍🏼😍

    2017-07-18 | 01:16:00

Kommentera inlägget här: