majjaeriksson

Årets första julikväll

Kategori: Maja

Hej du och hej juli!
 
Hur fort gick juni? Nästan ovanligt fort va? Jag önskar att juli vill vara lite mjukare på gasen. Inte så fort fram nu.
 
Min första julikväll var mjuk. Jag hängde hemma på landet.
 
Var kreativ tillsammans med lillasyster. I kvällssolen. På gräset.
 
Iklädd en lite stor målaroverall. Hoppade i den EFTER att jag hade fått en grön färgfläck på klänningen... Jag splashmålade en lampskärm. Tacksam teknik ändå.
 
Vi grillade. Mat och bautamarshmallows. Det sistnämnda var roligare att grilla än att äta...
 
Och så gav vi oss ut på slätten. Ellen joggade och jag cyklade.
 
 
 
Tänk om alla julikvällar kunde vara så där fina.
 
Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    ☀️ vi hoppas på en riktigt solig juli🌞☀️☀️

    2017-07-02 | 19:20:26
  • Freja säger:

    Vilken fin juli-invigning!☀️👏🏼

    2017-07-02 | 20:12:23
  • Faster säger:

    Åh vilken färggrann start på Juli... det gillas😊

    2017-07-03 | 05:55:33
  • Moa säger:

    Så mysigt! Lampskärmen blev toppenfin!! :))

    2017-07-06 | 22:11:56

Kommentera inlägget här: