majjaeriksson

10 helgbilder

Kategori: Maja

Hej från landet!
 
Nu har jag sovit här två nätter och efter tacomiddagen ikväll åker jag hem till läggan i stan.
 
Tänkte visa lite bilder först dock.
 
I fredags tog jag en kvällspromenad. Fick sällskap av kossor.
 
 
 
Det har varit mysigt att vara sambo med katterna igen i helgen.
 
Och med Vera såklart - som också är lantisbo ett tag. Helgens bild:
 
Idag har vi ätit körsbär. Jag antog uppdraget att trycka ur kärnan så att de skulle lämpa sig för en ettåring.
 
Idag har vi också gjort en liten utflykt. Till Tokanäset. Vera var lite tveksam till en början.
 
Men sen kom hon igång.
 
Och det ordentligt!
 
Jag fick mig lite fiskspa med. Kittlade gött på fossingarna.
 
Klart slut för idag! Vi hörs från stan, imorgon eller så. :)
 
Maja.

Kommentarer

  • mamma säger:

    En härlig helg🐱🏊🏼💚

    2017-07-30 | 19:20:13
  • Freja säger:

    Men så fantastiskt fint alltihop! Fina Vera! 😎

    2017-07-30 | 20:38:03
  • Mormor säger:

    Härliga bilder från Toka💧☀️🏄

    2017-07-30 | 23:48:24

Kommentera inlägget här: