majjaeriksson

Veckans inredning (4)

Kategori: Maja

Vilken tur att jag har årets (foto)utmaningar att ta till när det inte direkt finns något från vardagen att rapportera om. Det är vecka fyra och återigen blir det en del av vardagsrummet som visas upp. Nämligen ett av två fönster.
 
 
 
 
 
Färg, mönster, växter, minnen och hemmapysslat (lampan) - egentligen alla dessa faktorer som jag tycker gör vårt hem hemtrevligt, och till just vårt hem, trängs i detta fönster.
 
Jag tycker att det är svårt med fönster, området att inreda är begränsat och smalt och risken att det bara blir några saker som bara står på rad känns rätt stor. Men nu känner jag ändå att jag fick till det här. Ampeln gör ju mycket, speciellt eftersom vi bara har gardin på ena sidan av fönstret och att låna den orangea ramen från stringhyllan gjorde också sitt.
 
Ja, nu får det se ut så här ett tag. :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Finfint👍🏼😀😍

    2017-01-24 | 16:51:54
  • Mamma säger:

    "Majatrevligt"🌈

    2017-01-24 | 22:18:36
  • Freja säger:

    Så himla fint! Jag går i skaffa-ampel-tankar och där fick jag sista inspirationen för att göra tankarna till verklighet!👍🏼

    2017-01-27 | 14:59:53

Kommentera inlägget här: