majjaeriksson

Söndagsfrosten

Kategori: Maja

Imorse när jag hade vaknat på landet och gick förbi fönster påväg till badrummet utbrast jag "jäklar vad vitt!" för det var det verkligen. Så fin frost över hela världen.
 
 
Det blev frukost vid brasan. Givetvis med skidor på tvn. Det är ju standard hemma på landet under vinterhalvåret.
 
Sen blev det en tur ut i det vita. De två bilderna nedan tillägnar jag lite extra till min storasyster.
 
 
Fina fina Sonnorp.
 
Jag och Simba, som också var på tillfälligt besök på landet, tog en promenad tillsammans. Jag tillägnar följande bild till mormor.
 
Simba förstod inte riktigt grejen med att stanna och kolla på frost, han ville mer springa igenom den.
 
Finfin förmiddag! Vid lunch hämtade jag Philip och vi drog först till Antikea. Där hittade vi bara en sak vi ville ha idag - en levande, jättegosig katt. Fick inte med oss den hem tyvärr, men 2017 vill vi bli med katter!!
 
Sen åkte vi vidare till i-huset och ikea där vi åt god lunch och handlade lite saker. Bland annat en skjortklänning till mig, ett tv-bord till "Philips rum" och en ram till mitt broderi som blev klart i helgen. Tänker att jag kanske visar broderiet när det blir dags för veckans inredning nästa gång - blev riktigt nöjd! :)
 
En finfin söndag!
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Fina Sandra! Fina Sonnorp och finfin frost! Fint inlägg! Ja fy så fint! 🤗

    2017-01-29 | 22:27:12
  • Faster säger:

    Jaaa visst var det en fin frost morgon / dag ❄!! Fin bilder📸

    2017-01-30 | 06:35:25
  • Lisa säger:

    Åå vad jag blev glad för bilderna på Sandra, så underbart söt!! 💕 Och förresten Freja kom på idén att ni kan köpa en katt från ett katthem, då hjälper ni en liten katt och kan också se till att få en som bara vill vara inne och ha det tryggt och skönt ❤️🐱

    2017-01-30 | 19:45:58
  • Mormor säger:

    Tack för att du tänkte på mig💕😀👍🏼
    Kram

    2017-02-02 | 23:27:02

Kommentera inlägget här: