majjaeriksson

Inredningsbild 2

Kategori: Maja

Tack för era åsikter igår, jag tror allt att det får bli motiv B! :)
 
Från en utmaning till en annan - dags för veckans inredningsbild!
 
 
Detta är en del av vår tv-möbel/skåp. Ett bra "podium" att möblera om på då och då. Sen igår är det omöblerat just där. Tomtarna åkte ut och in kom våren med tulpaner. Det är bara tulpanerna och gardinerna som jag har betalat själv, resten får vi tacka släkten för. Vasen fick jag nämligen av kusin Tilda på nyår, hon sa dessutom att den kom från farmor. Ljuslyktan och ljuset fick jag av faster i inflyttningspresent. De små ljuslyktorna från mormor på julgransplundringen förra året och den orange/gula glasskålen från moster någon gång tror jag.
 
Kom ihåg att det är tulpanens dag på söndag!
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Bra bildval! Och så himla mysig inredningsbild! Tack för inspiration och den där vasen är ju underbar! 😍

    2017-01-11 | 20:55:42
  • Faster säger:

    Sååå fint .....

    2017-01-11 | 22:22:38
  • Mormor säger:

    Härligt att se dina fina inredningsdetaljer!

    2017-01-11 | 23:51:01
  • Tilda säger:

    Kul att vasen passade! 🙂

    2017-01-14 | 16:24:41

Kommentera inlägget här: