majjaeriksson

Bondebacka del 1- A, B eller C?

Kategori: Maja

Hej!
 
Jag promenerade just en sväng i ett grått januari och funderade på vilken bild jag ska ta en gång i månaden. Bilderna känns ganska så väldigt tråkiga idag, men jag/vi får ju tänka på det som del av en helhet. Tillsammans med elva andra bilder kommer det förhoppningsvis bli något.
 
Jag kom dock inte riktigt fram till vad jag ska välja för motiv och jag tänker att det behöver jag inte bestämma förrän i februari när foto 2 ska tas. Jag knäppte en hel del bilder och tänker spara alla ett tag, men just nu är jag inne på någon av de tre nedan.
 
A.
 
B.
 
C.
 
Någon som vill lägga en röst?
 
Maja.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Med A hoppas jag få se en🐲 och i B en 🐎, dom två bilderna är bäst.

    2017-01-10 | 19:17:13
  • Freja säger:

    Amen! Klockers alla tre eller!? Så fint! Håller nog med Lena om att a och b blev favvosar... (Även utan 🐲 och 🐎...😆)

    2017-01-10 | 22:01:07
  • Mormor säger:

    Jag håller med föregående"talare" 1 eller 2 med litet övervikt på nr 2.
    Ska bli kul att följa!

    2017-01-10 | 22:17:58
  • Fastrr säger:

    1 el 2 men jag har alltid tyckt motivet i bild 1 varit så fint.... o tänk om det skulle vara en lägenhet i detta "hus"

    2017-01-11 | 22:25:55

Kommentera inlägget här: