majjaeriksson

Årets första promenad

Kategori: Maja

Årets första promenad promenerades på årets första dag. Och nog satte den ribban ganska högt för kommande turer.
 
Vi tog bilen till Varamon och så gick vi längs stranden.
 
Alltså jag och min käre sambo.
 
Vi hade rester från nyårsefterrätten med oss. En stark fördel med att vara värdar ändå.
 
Och när vi hade fikat och sett solen gå ner så tog jag ett dopp. Nej, det gjorde jag inte alls.
 
Någon hade skrivit 2017 på stranden. Det hade varit smartare att skriva 2016, sa jag, och liksom se vågorna skölja bort det gamla.
 
Sen åkte vi hem, lite kylslagna, men nöjda efter en fin första 2017-promenad!
 
Maja.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    God fortsättning på 2017😍

    Härlig tur på årets första dag😍☀
    Kram

    2017-01-03 | 12:38:24
  • Freja säger:

    Så mysigt! Och vilken fin start på året!🎉

    2017-01-03 | 22:19:04

Kommentera inlägget här: