majjaeriksson

Vårlista

Kategori: Maja

Det är tisdag. Sista februari. Och ganska grått. Imorgon är det kanske fortfarande lika grått, men det är iallafall vår i våra kalendrar då. Igår satt jag en stund vid mitt skrivbord och tänkte på just våren. Mars, april, maj. Det är härliga månader det.
 
 
Det blev en liten vårlista som antagligen kommer byggas på med fler punkter, men hittills är det 20 stycken. Jag tänkte dela med mig av några av dessa saker som alltså är vårsaker som jag ser fram emot. Uppblandat med lite härliga bilder.
 
Plocka vårblommor.
 
 
Promenera mera.
 
 
Gosa med lamm.
 
 
Fylla 26 år.
 
 
Plantera frön.
 
 
Åka till Puerto Rico/Gran Canaria 29 april-6 maj
 
 
Tandemcykla.
 
 
Göra i ordning på balkongen/Ta första balkongglassen.
 
 
Kom våren, jag är redo!
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Härliga vår, värd att vänta på och vilken bra lista! Nu längtar jag också!🌱🌸

    2017-02-28 | 10:26:27
  • Mormor säger:

    Vår- verkligen något att se fram mot😀
    Bra lista du har gjort👍🏼😍

    2017-02-28 | 21:09:25

Kommentera inlägget här: