majjaeriksson

Mera Vera

Kategori: Maja

Gomorron!
 
Det är tisdag och jag jobbar inte förrän i eftermiddag, men när Philip gick upp och åkte iväg kände jag att jag inte behövde sova längre jag heller. Det är så tråkigt att sova bort morgonen, tycker jag. Så jag ska ta vara på förmiddagen. Städa behöver jag göra lite, vattna blommor och sen blir det nog en promenad för att ta februaribilden i årets fotoprojekt. Så jag ska gå upp. Snart. Först tänker jag bara bomba er med lite flera bilder på Vera. Jag hittade flera i kameran och så två till i mobilen. Och är det Alla Hjärtans Dag så passar det väl jättebra med ett helt gäng bilder på den här lilla släktningen som inte ens fanns den här dagen förra året och nu är en så självklar del av våra liv.
 
Vi åkte som sagt dit i torsdags. Och Vera var som vanligt lite blyg och misstänksam till en början. Men hon mjuknade fort och sen blev det fart på't. Hej vad hon kryper nu!
 
 
"Mat! Mat! Mat! Mat! Mat!"
 
Obs! Hon lägger alltså huvudet på sne för att göra sig själv extra söt. Så medveten om sin charm alltså. Undra hur länge detta beteende kommer hålla i sig?
 
"Har du en kamera där?"
 
"Då vill jag komma och ta den!" Här ser ni de små tänderna också<3
 
På eftermiddagen åkte vi till stallet för Lisa skulle rida lektion. Vera och jag skogspromenerade och sen kollade vi lite när Lisa red. Vera har här Lisas sockar över overallen och allting<3
 
Fredagsfrukost!
 
Hjärtevärmande, helt klart!
 
Hoppas att du kommer ha/har haft en fin dag!
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Alltså, goaste fina Vera! Bästa bildbomben som gjorde min tisdag!😍

    2017-02-14 | 11:44:05
  • Mormor säger:

    Vad kan göra? Bara så här❤💕😍 denna alla hjärtans dag💛💚💙💜

    2017-02-14 | 23:00:03

Kommentera inlägget här: