majjaeriksson

5 x 2 helgbilder

Kategori: Maja

Hej!
 
Jag har haft en riktigt skön slapparhelg. Tänkte redogöra för delar av den enligt 5-gånger-2-principen.
 
Helgfrukost 1 - Ensam hemma i lördags.
 
Helgfrukost 2 - Söndagsfrukost tillsammans.
 
Morgonté 1 -  Rabarber/grädde.
 
Morgonté 2 - Hallon.
 
Promenad 1 - Omväg till affären för att ta februaribilden i årets projekt. Ingen vidare skillnad nu såklart, men snart är det grönt och skönt och i december kommer jag ha en fin årtidsskildring.
 
Promenad 2 - I ett lerigt Staffanstorp innan söndagsmiddag hemma i Sonnorp.
 
Spel 1 - Ordmani mot Philip lördag kväll. Jag förlorade som alltid när vi två spelar... :/
 
Spel 2 - Med andra ord (kändisvarianten). Jag och Philip mot Ellen och Per. Vi vann! :D
 
Godsak 1 - Cakepops!
 
Godsak 2 - Min hallonglass och mina maränger!
 
Redo för vecka 8!
 
Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Vilken härlig helg i februari😀Trots💦💨🌨🌫
    Kram💕

    2017-02-20 | 10:12:19
  • Freja säger:

    Finhelg!👍🏼

    2017-02-20 | 20:14:15

Kommentera inlägget här: