majjaeriksson

Tack 2017!

Kategori: Maja

Hej!
 
Jag hade inte tänkt göra någon slags sammanfattning av året som gått. Jag vet inte varför egentligen. Kanske för att det känns ganska svårt. Kanske för att ett litet inlägg inte kan ge året rättvisa riktigt.
 
Så jag nöjer mig med att säga hejdå till året på ett kanske ännu smalare och skevare sätt, nämligen genom att visa nio bilder. Via en hemsida kan man nämligen få reda på vilka av ens bilder på instagram som har fått flest likes. Ingenting jag bryr mig så mycket om, men ändå lite kul att se vad det är för några och på ett litet litet sätt speglar de ju ändå en liten del av mitt år. Mina #bestnine från 2017 ser du alltså nedan. Växter, katter, fika, kärlek och en frostig vy. Fint. Jag gillar dom jag med.
 
 
Tänk om livet bara var de där guldkornen som man (läs: jag) lägger upp på instagram? Men livet är faktiskt allra mest fint. Hoppas det fortsätter så även 2018.
 
Gott Nytt År, vi ses på andra sidan! :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Bild 1 en absolut favorit🌻🌻 som god 2 är bild 8🐈🐈

    Kram och Gott Nytt år✨🎉

    2017-12-31 | 11:56:07

Kommentera inlägget här: