majjaeriksson

Hej december!

Kategori: Maja

God förmiddag!
 
 
Här har det inte hänt så mycket nytt. Eller det har ju just blivit december, men det har det nog blivit hos dig också. Jag ser mycket fram emot helgen. Det blir en tur till Erikshjälpen som är nyöppnat i stan, jag ska hämta mossa på landet och pynta runt ljus och stjärnor och stakar ska upp. Och på söndag, efter vi har tänt det första ljuset så röstar jag på naturutflykt. Och det borde ju inte bli jättesvårt att få med sig fiskarn. ;)
 
Men, helg får jag ta först klockan 20. Nu ska jag se till att känna mig nöjd med inlämningen i plugget och sen blir det jobb fyra eftermiddag/kvällstimmar MEN sen så. :)
 
Trevlig helg!
 
Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Det låter härligt med en utflykt så här i advent🌤❄️🌲🌳🍃ha det gott😀💕

    2017-12-02 | 23:56:27

Kommentera inlägget här: