majjaeriksson

Ätbar utmaning 2018

Kategori: Maja

Hej!
 
Jag är pepp på läsutmaningen och tackar Freja för boktipsen, jag låter er veta hur det går när jag checkat av några bokstäver sen! :)
 
Ikväll kom jag på en till utmaning. Kanske en svårare? Eller nej. Äsch, det märks. Utmaningen är att testa ett nytt recept varje vecka. Det kan ju låta rätt mycket, men jag tänker så här - äta bör man varje dag, äta är en av mina största hobbies, jag har mycket tid att både leta recept och fixa i köket och det finns såå mycket ätbart att testa nya recept på. En vecka kan det ju vara en soppa, nästa ett bröd, den tredje en gryta, den fjärde en müsli, den femte ett bakverk och den sjätte något så enkelt som en smoothie. Bara det är ett nytt recept.
 
 
Med de oändliga möjligheterna/recept som finns tror jag att det blir en rätt enkel utmaning ändå. Och blir det goa grejer så delar jag ju självklart med mig till er. :)
 
Jag tror att det blir kul! Och har du ett favvorecept - på vad som helst - langa det! Jag behöver 52 stycken. ;)
 
Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Ska bli jätteroligt att följa denna utmaning🍽📗🥥🥑🥝🍳🥞🥖🌮🍣🍲🍱🍜

    2017-12-20 | 22:01:34

Kommentera inlägget här: