majjaeriksson

Mycket kattgos och lite annat

Kategori: Maja

Gó fredagkväll! Först skrev jag lördag, men sen kom jag på att det ju bara är fredag. Men det har känts som lördag för jag har varit ledig.
 
Jag gick upp rätt skapligt och åt frukost i soffan. Har ni sett min stora pelargon!? Fin, eller hur!? Tyvärr, inga blommor... Det kanske kommer om jag ställer den i ett fönster?
 
På förmiddagen blev det lite växtfix. Här är min elefantörefamilj. Den längst till höger planterade jag om häromsistens och den har växt sen sist, så då tänkte jag att det skulle vara kul att plantera om en till.
 
Så det gjorde jag.
 
Lagom till lunch blev det landethäng. Med lillasyster och två andra favoriter.<3
 
Mycket kattgos blev det men också lite annat. Som en liten promenad och bärpaj! Slog till på hela fem polaroider. Varför inte liksom?
 
Och vid sju blev jag upphämtad av Philip och nu har vi ätit fredagsmiddag. Nu ska vi gå ut under himlen som nyss var fin, men som nu är rätt mörk. Vi ska hämta en bil för imorgon ska vi båda på äventyr. Eller Philip ska jobba och jag ska på äventyr. ;)
 
Hörs då!
 
Maja

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Grönt är nog din grej🍀💚🌱🌵

    2017-08-26 | 15:39:03

Kommentera inlägget här: